niedziela, 25 marca 2012

lakiery H&M & kosteczki SEPHORA.

Cześć Dziewczyny,
Na dworze piękna, wiosenna pogoda, więc przychodzę do Was z prezentacją mini lakierów z H&M o które mnie prosiłyście. Całość zakupiłam za 15 zł, komplet zawiera cztery lakiery - kolorystyka jest idealna na tę porę roku.
 
 
Najbardziej podoba mi się w nich to, że są takie malutkie - można je zabrać wszędzie i nie ma większego problemu z zasychaniem zawartości. Buteleczki są ładne, bez tandetnych zdobień. Z trwałością jest tak, że wytrzymują na moich paznokciach około 3-4 dni. Jedna warstwa w miarę wystarcza, ale ja wolę nałożyć dwie. Myślę, że to bardzo udany zakup i będę częściej sięgała o lakiery tej firmy.
 
 
 
Na koniec zaprezentuję Wam trzy musujące kostki z Sephory. Bardzo lubię wszelkie produkty do kąpieli, więc kostki również przypadły mi do gustu. Jedna kosteczka kosztowała mnie około 4 zł. Bardzo fajnie musuję, zabarwia wodę na mleczny kolor, jednak nie wpływa w żaden sposób na kondycję skóry. Zapach przez folię jest intensywny, po włożeniu jej do wody nieco mniej, jednak dalej czuć nutę zapachową. Wyczytałam, że niektóre dziewczyny używają ich o moczenia stóp - świetny pomysł. Sama muszę spróbować :)
 
Miałyście któryś z produktów? Co sądzicie?
Pozdrawiam! :)

24 komentarze:

  1. Świetne są te lakiery :) sporo osób je kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam te lakiery 2 tygodnie temu. żółty smuży, reszta ok. :) link do recenzji: http://kkamilaa.blogspot.com/search/label/Divided

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowności też chce H&M w swoim mieście ;( wszystkie mi się podobają :)

    dodaję do obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie kupić te lakiery, super są i też lubię małe lakiery:) Kostki z Sephory miałam i dla mnie to nic szczególnego:P

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawialam sie nad tymi lakierami! opłaca sie je kupic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z nich zadowolona, ale to zależy w jakich kolorach gustujesz :)

      Usuń
  6. Fajne kolorki mają te lakiery :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię te lakiery z H&M'u. Miałam już 2 inne komplety i mi się kończą, więc chyba przyszedł czas na nowy..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowane lakiery, ten mietowy mnie zdobyl!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kostki, jak kiedyś je spotkam to może sobie kupię ;)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory ten fiolecik i róż naj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kolorki, najbardziej podoba mi się koral :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for your comment! if you like show the videoclip of my song to your friend! I like the yellow and the violet nail polish! Just become your follower!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne te kosteczki ;) no ja ogladałam pryzme roźświetlającą różową z gwiazdkami ale jednak nie kupiłam jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ladne kolorki lakierow :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, miałam w ręce te lakiery z H&M i jednak odłożyłam, a teraz jak widzę je u Ciebie to żałuję - kolorki faktyczne świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) świetne kolory..
    różowy i zielony - boskie
    + zapraszam :) nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych lakierach :) świetne kolory
    ciekawe czy je dostane w którymś sklepie ;/
    Jak kryje żółty, nie prześwituje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nałożyłam dwie warstwy to nie. Są to bardzo kryjące lakiery.

      Usuń
  18. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń