sobota, 31 grudnia 2011

Szampańska impreza sylwestrowa

Hej kochane! :)

W związku z tym, że dzisiaj jest 31 grudnia to przygotowałam dla Was post, który odnosi się właśnie do Sylwestra. Nie mam za dużo czasu, więc postaram się Wam pokazać elementy, bez których ja nie obeszłabym się dzisiejszej nocy na zdjęciach. :)
Wybrałam dla siebie błyszczącą bluzeczkę, która idealnie nadaje się właśnie na dziś. Połączyłam ją z dłuższym łańcuszkiem oraz wielkim pierścionkiem, co nadaje stylu całej mojej kreacji. Na rękę założę zegarek, który również nie należy do tych najmniejszych :)) Moje kolczyki będą wiszące, a na ich końcach są dwie prześliczne kuleczki. Na paznokciach, jak to w sylwestra, położyłam ciemny, ale za to błyszczący lakier :) Mój make up nie będzie dzisiaj zbyt ostry, wybrałam raczej dzienne kolory, ale za to zrobię grubą czarną kreskę i połączę ją z ostro czerwonymi ustami. Moja twarz będzie wykonturowana delikatnym bronzerem oraz rozświetlona rozświetlaczem, a to wszystko po to, aby w dzisiejszy wieczór, czy też noc ładnie błyszczeć :))



 









Na zdjęciach widać kosmetyki, których użyłam oraz ich numery więc nie będę pisac tego ponownie :)
A Wam kochane życzę udanej zabawy i olśniewającego wyglądu w tą jedną noc w roku :)

Do zobaczenia ;)!

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny odcień lakieru ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale AVON ma świetne lakiery i odcienie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to życzę wytrwałości i silnej woli jeżeli chodzi o dietę ;)

    OdpowiedzUsuń